I love to write, whatever, wherever, whenever, and however ♥♡ ☺

Kamis, 18 April 2013

KAKA's Instagram




E hoje fazem 7 anos que estou casado com essa mulher sabia e virtuosa, Mae e amiga, que me deu dois filhos lindos e abençoados. Te amo @cacelico ! Today I'm doing 7 years married to this woman wise and virtuous, mother and friend. Who gave me two beautiful an blessed children. Love you @cacelico !





Oi oi oi Pippo Inzaghi segna per noi !!



Que saudade que eu tava do meu black brother !! // How much I missed my black brother !! @oficialrobinho



Sessão de autógrafos em A Coruña com @cristiano // Autograph session in A Coruña, me and @cristiano




Indo treinar // Going to training !! @iam_ess #Manchester #UCL




Voltando pra casa depois de mais uma vitoria ! Hora de Mario Kart !! // Going back home, after another great victory! Now its mario kart time!!!! #LetsgoToad


Comemorando com o Luca a vitoria de hoje no Bernabeu !! // Celebrating with Luca our victory at Bernabeu Stadium !!




A caminho de casa ne @davidluiz_4 ?? Partiu Londres !! // London here we go !! ✈




Treino // Training Session ⚽ @filipeluis03




Fantastic 4 ! #teammates #adidas #friends @marcelotwelve @ikercasillasoficial #Karim





Com essa nao tem tempo ruim ! // Always happy ! #Mel #Golden





Onde tudo começou !! // Where everything began !! #SPFC #Tbt #82 #Tbt

Tidak ada komentar:

Posting Komentar